I don't know what it is about you that closes and opens, only something in me understands the voice in your eyes is deeper than all roses I don't want you to know, so I try to be strong. I don't want you to think that without you, I can't go on. But that's how it is, and that's how it will be, because, Baby, I love you, I need you, I miss you, and without you, there's just no me

Tuesday, May 20, 2008

细水长流

年少时候 谁没有梦无意之中 你将心愿透露就在你的生日的时候 我将小小口琴送最难忘记 你的笑容
友情的细水慢慢流 流到了你我的心中曾在球场边为你欢呼 你跌伤我背伏夜里流星飞渡 想像着他日的路途晚风听着我们壮志无数
年少时候 谁没有愁 满腔愤慨 唯有你能听得懂 就在你失意的时候 我将那首歌吹奏 琴声悠悠 解我轻忧
岁月的细水慢慢流 流到了别离的时候 轻拍你的肩听我说朋友不要太惆怅霓虹纵然再嚣张 我你的步履有方向 成败不论去莫将昔日遗忘
多年以后 又再重逢我们都有了疲倦的笑容问一声我的朋友 何时再为我吹奏是否依旧 是否依旧
人生的际遇千百种 但有知心长相重人愿长久 水愿长流 年少时候

听到这首歌让我想起很多很多在小学和中学求学时的时光也想起了许多的年少知己心里有太多的喜悦和太多的思念一时间感触许多真怀念以前的时光
在上小学时每天无忧无虑欢欢喜喜地和朋友一起玩开开心心地度过每一天
在上中学时认识了许多新朋友虽然偶尔会吵架不过也吵吵闹闹地度过每一天
想起以前所有的快乐时光还真希望时光能够倒流回到以前快快乐乐吵吵闹闹无忧无虑的日子。。。。。。

No comments: