I don't know what it is about you that closes and opens, only something in me understands the voice in your eyes is deeper than all roses I don't want you to know, so I try to be strong. I don't want you to think that without you, I can't go on. But that's how it is, and that's how it will be, because, Baby, I love you, I need you, I miss you, and without you, there's just no me

Wednesday, May 14, 2008

心空空的...

心里总是空空的,有些些的无奈.逛了很多别人的部落格,看了很多别人的故事,听了很多别人喜爱的音乐.却更加失落.无以复加的失落.有些事,过了就完了.有些人,却留在心里怎么也走不掉.爱过的,不爱的,错过的,逃避的......ESON的<爱情转移>最近听了很多遍.你不要的,却是别人的宝.爱情,好像是一场巨大的玩笑.有后悔过吗?有的.可是,若回到当初,我也不会改变选择.我们这群人,有太多交集.或许一辈子也分不开了.我喜欢的到底是怎样的人?或许我也不清楚.曾说要找个懂我的人.可是当那个最懂我的人出现了,我爱她, 她却不爱我... 那场暗恋,伤了我太久.是我自卑,对,是自卑.呵呵,快结束了.我的青春.苍老,已慢慢蔓延到我的生命.曾想过好好过,曾想过要快乐,曾想过做个不让别人担心的人.可是,我改变不了自己.有人对我说,你这样写出你的心情,真的很傻.这样让自己的感情暴露在别人面前,没人会懂的.伤心的还是你,他们只是过客,或许会留下只言片语,但更多的只是当是在看一场荒诞的戏.可是,我丢不掉那小丑的面具.这样的赤裸裸.笑就笑吧.何必在乎呢?演自己的戏,唱自己的歌.谁又太在乎谁?我坐在没开灯的客厅里,喝着酒.人和人之间的互相信任就那么难么?朋友真的能永远信任吗?不知道自己到底要表达什么?

No comments: